fredag 19 mars 2010

Talang och Let´s dance!

Hallå, hallå!

Nu var det längesen jag bloggade så jag tänkte blogga idag. Vi hade talang i skolan igen men då minsann kom jag 2:a med låten manboy, I ♥ Erik Saade, själv kom han 3:a i melodifestivalen! Manboy, manboy, you can call me manboy I don’t care, I’ll show you how to love There’s no halo ’round my head, no, there’s no angels here Manboy, manboy, you can call me manboy Oh oh oh oh, manboy! Denna gång blev jag gladare. Men ikväll är det Let´s dance! wohoo! Jag tycker att Willy ska åka och Mattias vinna! ♥ Egentligen ville jag att Willy skulle åka direkt! swish!!! Men ja, ja... vad ska man mer säga då, ja´? Kanske så här?;

Bella tackar för den här gången och säger...

Många Varma Kramar från miigg...

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar