onsdag 3 februari 2010

Äntligen har jag börjat på piano!

Hej igen!
Idag så började jag spela piano, det var jätte roligt! Jag skulle ha ``lunka på´´ i läxa till nästa vecka (vecka 6) Sedan fick jag kolla på strängarna (inuti piano) det var jätte häftigt. När skolan började så blev en klasskamrat sur på mig, jag vet inte varför... Hon/han frågade varför jag och min bästa vän spionerade på hon. Men då sa jag: VAD? Jag har inte spionerat! Ja och så fortsatte det... När jag kom hem från skolan gjorde jag piano läxan och den var jätte lätt! c d e f g skulle jag lära mig på min key board (har inget piano) men det gick bra ändå! Och ja, nu sitter jag vid datorn och skriver på min blog Men nu vet jag inte vad jag ska skriva om så jag säger...

Många Varma Kramar Från mig...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar