lördag 6 februari 2010

Biolördag!

Hej, hej!

Idag var jag på bio och såg `prinsessan och grodan´. Den var jättebra! Om ni inte har sett den så ska jag inte berätta för mycket om den. Den handlar om två tjejer; lilla Charlotte och Tiana. Och en prins som blir förtrollad till en groda av enVoodoo häxdoktor, Skuggmannen. På maskeraden kommer grodan (prinsen) till Tiana. -Vill du ha en kyss? frågar Tiana. -Gärna, svarar grodan. -ah! En groda! Hjälp mig! skriker Tiana. -Vadå? Jag är en prins, säger grodan. Precis då smäller Tiana grodan med en bok. -Okej, varför är du rädd för mig? frågar grodan. -Jag är inte rädd för dig, men du kommer aldrig få en kyss av mig! svarar Tiana. -Varför inte? Alla flickor vill ju ha en kyss av mig! säger grodan. -Okej då! Men bara för den här gången! svarar Tiana. *smack* Och vips är hon också en groda. Dom försöker bli människor med hjälp av; Raymond (eldfluga), en aligator och mamma Odi. Men kommer dom att lyckas att bli människor igen?... En spännande film av Walt Disney. Jag bara älskar den och alla andra Disney filmer! Men vad ska jag skriva nu? Det är den ända frågan! Men jag får väl säga...

Tack för den här blogg titten!
Många Varma Kramar Från Mig...

2 kommentarer:

  1. är den så bra gabbi?



    //du vet väl vem?emommoma

    SvaraRadera
  2. Jepp Emma!

    Jag tycker att den är jätte, jätte bra! Jag tycker nästan att du borde se den!!

    Och du Emma... Du är den ända som läser min blogg! Tack Emmis!!!

    //Bella

    SvaraRadera