fredag 5 februari 2010

Talang!

Hej!
Idag hade vi engelska prov, svenska prov och Sveriges sjöar prov. På engelska provet och tj-ljudet hade jag alla rätt! JIPPIE! Och Sveriges sjöar hade jag glömt en sjö... *Siljan* Till mat hade vi Ärtsoppa alt. pannkakor och sylt. mmm.. På eftermiddagen kl 12:20 hade vi Talang jag dansade med 3 andra tjejer med låten Linda Bengtzing, alla flickor. Jag kom alltså 3:a Jag tyckte att det var taskigt att publiken inte fick rösta på första omgången, jag är jätte känslig för sådant så jag började gråta... Ni kanske tycker att det är fånigt att gråta bara för att en jury låter publiken att inte rösta. Men det tycker inte jag! Bara för att när man är som jag och är 10 år snart 11, går i 4:an och är en tjej så betyder det inte att det måste vara töntigt. Men jag är jätte känslig (som sagt)... Ja,ja nu vet jag inte vad jag ska skriva om så jag säger...

Tack för att ni tittade in!
Många Varma Kramar från mig...

P.S ni får jätte gjärna kommentera! D.S

15 kommentarer:

  1. det var synd att ni inte vann,men det är bra att komma tre:a oxå ju!



    //Emma

    SvaraRadera
  2. Nehä! Det tycker inte jag Emma, Jag har försökt 4 gånger och har inte lyckats... Det är något som hindrar mig!

    SvaraRadera
  3. ammeh,er dans var ju bäst!



    //Emma

    SvaraRadera
  4. Ja, jag fattar inte hur Mathilda kunde vinna!

    SvaraRadera
  5. hon komm väl 2:a ?


    //Emma

    SvaraRadera
  6. och abbe(albin) 1:a

    SvaraRadera
  7. men ni får iallafall ett pris och smaska på!


    //Emma

    SvaraRadera
  8. Ja, men det kommer på Måndag... Det var taskigt av Emelie att ge sin muffin till JUlia och Alicia det skulle dom faktist inte få!

    SvaraRadera
  9. vad synd att du kom trea!<3

    Från Isabella!

    SvaraRadera
  10. Det var synd att du kom trea!<3 Jag vethur det känns!!!

    PS.Jag vet inte om jag har skickat samma komentar två gånger...DS.

    Från Isabella i 3-4 A!

    SvaraRadera
  11. Isabella; Ja, du skickade samma kommentar 2 gånger; synd att du kom trea!<3 ja, det är lite jobbigt!


    //Bella

    SvaraRadera
  12. hejhej det är jag som kom tvåa Gabriella jag vill inte att du lämnar ut mitt namn tack<333 och du jag vill ej bråka men ja vi skriver inte dumma saker om varandra det är bara jobbigt att bråka du vet hur jag blir:DD säg inte hur jag blir

    SvaraRadera
  13. Okej, förlåt. Inte jag heller, tack... Nej då, lovar! Jag tycker också att det e jobbigt. nejdå.. Och du, kalla mig bella här!

    //Bella

    SvaraRadera
  14. Komsii, komsii kommentarer!
    //Bella

    SvaraRadera